Powered by Blogger.

Monday, January 7, 2013

Hari Pertama Yang Menyenangkan..


Lega rasenye..

Lega sebab harith tak de buat drama nangis guling2 nak mintak pujuk.. Alhamdulillahh.. Semua berjalan lancar..

Cume ibu ngan abah die je la risau lebih.. Begenang la juge air mate.. Hahahha..

Mule rase cam kental sangat.. Alahhh tak de mende kot kalau stakat hantar anak skolah kan.. Tapi bile dah ramai budak2 n mak bapak budak yang begenang secara tak langsung aura dierang tu sampai juge.. Huhu.. Tabahkan hati.. Hati kene kering okehhh..

Gambar 1st kat atas tu gamba mase nak masok klas.. Klas harith kat atas.. Mak bapak tak boleh ikot naik.. So hantar kat bawah je.. Harith masok je bukak kasut trus naik atas.. Elok pon die tak pandang blakang.. Kalau tak boleh drama sinetron die buat kat situ..

Minggu ni klas 2 jam je.. Kitorang tunggu je kat bawah tu.. Ade tempat duduk.. Ramai gak mak bapak yang tunggu.. Kalau nak balik pon alang2.. bukan lame sangat pon nak tunggu..

Gamba kedua tu gaye harith balik skolah.. Sengeh manjang.. Nampak abah terus jerit.. Seb baik la tak nangis.. Kalau tak makin begenang la ibu n abah die ni..

Alhamdulillahh hari ni harith dah pass dengan jayanye.. Harap2 esok dan hari2 seterusnye tak de la aksi2 air mata..

P/s--gamba copy dari instagram abah harith.. Mr ejai_ej.. =D

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 juta comments on "Hari Pertama Yang Menyenangkan.."

Ain Fajar on January 07, 2013 9:03 PM said...

Hari ni br mula sek ke? Ank aku da 3hari..ari ni Ari yg ke4.. c kakak mmg senyum memanjang suke ke sek..tp c adik tiap pg buat drama sblm msk pintu..Kn dukung dgn cikgunya klu tak mmg xmsk la..tp bila da msk dok dgn kakaknya terus sedap..huhu sebaknya tengok ank nangis ..lps ni aku anto ank sek 5thn la...

~najwa~ on January 07, 2013 10:15 PM said...

Bravo abg!!! Nampak ceria je bila balik. Seronok lah tu dgn sekolah baru :)



***psst, nmpk eda makin kurus skrg :)

Nini D.. on January 08, 2013 8:28 AM said...

kejammm kan nama aku takde dlm list instangeram ko.....mentang2 la henpone aku zaman batu punyer versi..takpe..takpe..hukhuk.. *hahahahha*

yeay!!!...abam harith berjaya!!

eda_ej on January 08, 2013 4:16 PM said...

Ain~haah la ain hari baru mule skolah mggu ni..

kak najwa~nampak gayaenye cube ceria di hari pertama je.. hadoi laaa..

Emy~jgn risau my dear.. ko tak de instagram pon aku sayang ko juge.. hehhehe..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez