Powered by Blogger.

Saturday, October 20, 2012

Mak Mertua Bagi Kain..


Photobucket 


Mase pegi kenduri kat felda trolak ari tu balik kampung skali.. 

Mak metua bagi kain.. suruh buat baju untuk raye haji katanye.. 

Petang tadi mase hasnaa tido sempat la potong kain.. sangat mencabar sebab kain licin.. sebelom ni buat kain cotton je.. 

Selesai memotong.. baju hasnaa pon boleh buat curi2 lebihan kain.. harapnye boleh la esok hantar jait tepi.. hari isnin boleh la jait.. raye aji jumaat nanti dah boleh pakai.. kalau tak pakai nanti mak metua tanye plak mane kain yang dibagi tak dibuat baju plak kan..





2 juta comments on "Mak Mertua Bagi Kain.."

LYAfrina on October 20, 2012 12:24 AM said...

comel..
untung pndai jahit sndiri...
lya pon ade sepasang baju y MIL bagi..dah hampir 3 thn kot..x berjahit lagi... sbb kain kena liningkan.. nak upah pon berganda la..nk kna alas lagi

eda_ej on October 20, 2012 1:58 PM said...

LYAfrina~boleh la skit2 nak jait baju sdirik.. kalau nak amek upah baju orang mmg tak brani..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez