Powered by Blogger.

Monday, October 8, 2012

Kenduri Paling Tragis..


Hari sabtu lepas pegi kenduri kat felda trolak selatan.. Abang biras kawenn..

Kenduri kawen macam biasa la.. Hingaq dengan dj yag betugas.. Dan tak lupa kumpulan gazal yang nyanyi lagu dondang sayang.. Belom lagi dengan paluan kompang nak.menyambut pengantin.. Memang meriah habiss..

Tapi ade tragisnya bila keluarga pengantin pompuan tak sorang pon datang hantar bertandang ke rumah pengantin lelaki.. Tragis kan.. Kalau aku mau meraung sorang2 kat sane.. Huhuhu..

Eh.. Jangan salah paham.. Dierang bukan kawen tak dapat restu.. Tapi keluarga pengantin pompuan jauh di sabah.. Dan bapak pengantin pompuan kene operate.. Sepatutnya kene operate hujung blan ni, tapi dokto sarankan untuk buat awal.. So pengantin pompuan datang la bersama suami sahaja.. Sadis kan.. Semoga bapak pengantin pompuan cepat sembuh..

Published with Blogger-droid v2.0.9

7 juta comments on "Kenduri Paling Tragis.."

Makbed on October 09, 2012 12:03 AM said...

alahai..siannye.

Aku penah melalui perkahwinan tragis. Di mana family pengantin pompuan lansung tak datang knuri belah laki padahal dema dok 40 kilometer je dari umah.

eda_ej on October 09, 2012 12:12 AM said...

aku pon sedey juge.. tapi aku tengok pengantin pompuan elok je sengeh2.. mase makan beradap pon kawan2 pengantin laki yeng bedal.. hahhaa

Nini D.. on October 09, 2012 8:49 AM said...

kalo aku pon mau meraung..

:: Mrs.Eady :: on October 09, 2012 9:44 AM said...

sedih nyer..

~najwa~ on October 10, 2012 9:41 PM said...

kahwin knajwa lagi tragis kot,hahaha.
ok,dah lupa kisah lama....

eda_ej on October 20, 2012 2:00 PM said...

emy~hahhah.. kalo aku kat atas pelamin mesti air mate bejurai2..

eda_ej on October 20, 2012 2:00 PM said...

kak najwa~lagi tragis??? jeng.. jeng.. jeng..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez