Powered by Blogger.

Friday, February 3, 2012

Dua Puluh Sen..




Baru berkesempatan jumpe duit doplosen yang baru kuar tu.. duit yang lain2 belom jodoh lagi..




skali pandang nampak cam duit seposen.. serius.. yang beza cuma saiz die besar skit dari duit seposen dan kecik skit dari duit doposen yang lame.. pas tu warna die kale kunin skit..


Sejak dah ade duit baru ni aku tak tau la dah bape banyak cashier yang short duit.. kalo aku jadi cashier mesti short punye.. hehehhe..









6 juta comments on "Dua Puluh Sen.."

Kakzakie on February 03, 2012 10:26 AM said...

Kakak sampai sekarang belum dapat kat tangan lagi tau... nak juga rasa:)

Nini D.. on February 03, 2012 11:31 AM said...

jgn kata ko..kalo aku pun jadi cashier..kompem semedang short!!

miloais milo on February 03, 2012 4:12 PM said...

dah ada kat pasaran ke beb???
tak penah jumpa lagi lerrr...
ingat julai baru depa keluarkan?

eda_ej on February 06, 2012 12:03 AM said...

kakzakie~huhuhu.. ni pon baru jumpe yang doposen je..

emy~serius weh, saiz die lebih kurang je..

miloais milo~sebenarnye tak amek tau pon, tapi bile dah nampak depan mate cam tak caye je..

Prettywrite on February 09, 2012 1:23 PM said...

duit baru...tak jumpa2 lagi ni..hensem jugak duit tu ya..macam duit london..ehehe

eda_ej on February 09, 2012 4:08 PM said...

prettywrite~1st time jumpe jakun juge.. huhuhu..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez