Powered by Blogger.

Friday, April 29, 2016

Nama Anak Ke Tiga..



Alhamdulillah mr ejai dah selamat me'register'kan nama anak ketiga kami pada hari ke tujuh selepas dilahirkan.. 

Atas persetujuan bersama, kami namakan anak yang ke tiga ni dengan nama Fatheeni Haifaa binti Mohd Faizal..

Dah settle register nama.. nanti lagi 5 tahun nak register skolah rendah plak.. huhuhu.. jauh dah pikir.. 

Semoga anak yang baru lahir ni dapat la jadi insan yang solehah.. tak ketinggalan juga buat abang fadhlan harith dan kakak fatheeya hasnaa.. ibu doakan semua menjadi insan yang berguna dan selamat di dunia dan akhirat.. aminn..



2 juta comments on "Nama Anak Ke Tiga.."

Ida Puanstoberi on May 03, 2016 9:14 AM said...

Eh. Tanjat tau.. tetau dah ada nama anak no.3. Hihi.
Apa pun, tahniah yerp..

akak nak pun tgh berdebar tggu orang baru ni ;)

Akk nak wish thro w.app, tapi bila tgk kat fon, eh, takde no eda plak. Masa tukar tu ari tak save ke. Rasa cam dah save. HUhu.
Kalau masih ada no akk, nati w.app akak eh.. :)

Eda Ejai on May 03, 2016 4:54 PM said...

Wahhh.. tahniah kak ida.. semoga selamat bersalin juga.. semoga sape yang molot2 longkang kate kak ida tak boleh nak branak sebelom ni dapat la di tutup.. heheheh.. tahniah skali lagi ye..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez