Powered by Blogger.

Thursday, July 31, 2014

Hari Raya 2014


Masih belom terlambat rasanya untuk kami sekeluarga nak ucapkan selamat hari raya.. 

Macam biasa la tiap taun amek gamba atas tangga rumah atok ni..


Bile di godek2 semua gamba nampaknye gamba ni je la yang konon2 ok .. yang lain memang ke laut.. 

                              
Dan ini adalah gamba da making of mase nak amek gamba raya.. anak2 tak nak bekerjasama.. dah la setaun sekali je.. sadis btol.. 



Tengok la hasnaa ni.. dah tarik muke.. langsung tak mo senyum.. pandang kamera apetah lagi.. 

Tak pe la.. 1 syawal pon dah lepas.. yang penting dapat gak begamba kat tangga rumah atok ni tiap tahun buat kenang kenangan..  mana tau nanti anak cucu nak tengok plak.. 


2 juta comments on "Hari Raya 2014"

Shima Shafii on August 05, 2014 12:14 PM said...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin..

Eda Ejai on August 16, 2014 7:57 AM said...

Selamat hari raye juge shima tantekkk...

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez