Powered by Blogger.

Tuesday, March 18, 2014

Pulanglah Segera MH 370..


Dah seminggu lebih kapal terbang MH 370 hilang tanpa dikesan..



Dan macam2 spekulasi kite dengar dan bace kat wall fb atau pun blog.. tak tau nak pecaye yang mane satu..

Harapan aku hanya satu.. semoga semua penumpang dan anak kapal selamat pulang ke tanah air dengan selamat.. 

Pasti keluarga yang terlibat menunggu setiap hari dengan debaran dan air mata.. didoakan semoga mereka yang menanti di tanah air tabah dengan dugaan ini.. 

Orang lain yang bukan ahli keluarga turut merasa kesedihan.. ini pula ahli keluarga terdekat.. semoga mereka selamat pulang dengan selamat.. aminn..



Notakaki~~ mr ejai bg tau hari tu.. sepupu kepada rakan sekerja beliau turut berada di dalam pesawat tersebut.. Allahhuakhbar..



2 juta comments on "Pulanglah Segera MH 370.."

D.Shahril Hakime on March 18, 2014 9:39 AM said...

Amin... moga2 selamat la deme semuanyaaa...... sama2 le kita terus berdoaaa

Miss Tasantek on March 18, 2014 10:34 AM said...

semua orang nangis tengok berita ni. ouh...ok sha kena marathon blog akak. da dlu ya~

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez