Powered by Blogger.

Monday, June 10, 2013

Potong Kasi Pendek..


Huhuhu.. lame gile tak update..

Ni gamba mase balik kg 2 minggu lepas.. mr ejai potong rambot pendek habis.. rasenye ni kali kedua selapas habes skolah mr ejai potong rambut pendek cam ni..

Tengok je la gamba sebelom dah selepas potong rambut.. sangat berbeza.. dr rambut depan panjang takat dagu sampai la rambut tinggal bape cm je dari kulit kepala..

Ade yang tanye kenapa potong rambut pendek sangat.. huhuhu.. kalau nak tau boleh trus tanye kat tuan punye badan di ejaieda.blogspot.com

Dan mase ni juge abam halish pon potong rambut same.. dah tak meraong bile nak potong rambut.. dan dah tak takot nak kene potong rambut.. elok duduk diam.. dan rase sebak juge sebab rase anak ibu dah besar.. huhuhu.. ibu sangat ciwek okeh.. tapi sory gamba cume ade kat fb.. sebab gamba tu amek dari hp mr ejai..

Cukup la ek entry utk kali ni.. nnt ade mase up date lagi.. bai..

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 juta comments on "Potong Kasi Pendek.."

~najwa~ on June 10, 2013 3:18 PM said...

Panjangnya rambut ejai sblm potong. Hehehe.

eda_ej on June 10, 2013 3:20 PM said...

hehehhe.. tukang gunting tu pon tanye banyak kali betol ke nak potong pendek ni.. macam tak caye je..

Cikda on June 10, 2013 3:26 PM said...

wahh.. ini betul2 nekad nih.. hehehhe

eda_ej on June 10, 2013 3:43 PM said...

hahahha.. cam baru balik PLKN..

Nini D.. on June 11, 2013 11:19 AM said...

ni namanya sekadar menulis blog untuk mengelakkan blog berhabuk!!!! marah nih..hahahahahah

eda_ej on June 11, 2013 3:22 PM said...

alamakkk.. maapkan saye penunggu gua.. =D

D_08 on June 11, 2013 3:51 PM said...

kalo camtu....sekhufu le kite..... ahaks...

eda_ej on June 11, 2013 3:53 PM said...

eh yeop.. lame tak dengo kabo brite.. welkem bek.. =D

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez