Powered by Blogger.

Monday, August 6, 2012

Mata Lalat..





Status kini sedang belajar manjahit mata lalat di leher baju raya.. 


Sedang meneliti satu persatu langkah menjahit mata lalat..


Belum mula jahit lagi.. masih sedang memerhati..


Hehehhe.. Jangan terpedaya dengan gambar di atas.. itu hasil jahitan ibu mertua..


Minggu lepas balik kampung ibu mertua tak sempat nak siapkan.. jadi menantu kesayangannya ini haruslah membawa balik jahit sendiri.. (sebab ibu mertua pon banyak tempahan yang nak harus disiapkan)


Ingatkan kene jahit bawah baju & lengan je.. rupenye dengan mata lalat skali.. 


Part mata lalat ni memang tak pernah belajar.. so skang ni nak tak nak kene belajar juge la.. 


Tengok saje la hasilnya nanti.. 









10 juta comments on "Mata Lalat.."

wahida on August 07, 2012 11:59 AM said...

aku kalau bab menjahit seluar koyak retilah...haha...

Nini D.. on August 07, 2012 1:05 PM said...

aku dulu ada belajar jait mata lalat ni dgn sembat karipap..tapi aku dah lupa!

Mak Wardah on August 07, 2012 2:02 PM said...

Salam kenal. Rindunya kenangan lama, hari ini jari jemari dah kaku

Mama ArinArishArdini on August 07, 2012 3:57 PM said...

chaiyokkk

eda_ej on August 07, 2012 4:28 PM said...

wahida~ni pon baru nak merangkak.. hehheh..

eda_ej on August 07, 2012 4:29 PM said...

emy~asak balik.. mane tau pas ni ko amek upah jait mate lalat ke pulak..

eda_ej on August 07, 2012 4:30 PM said...

mak wardah~pandai jait eh.. boleh la ajar..

eda_ej on August 07, 2012 4:30 PM said...

shima~aku memang tengah berusaha nih.. hehhehe...

Nens Collection on August 08, 2012 12:05 PM said...

praktis make perfect..lalat ni senang jek..tulang belut ssh skit..tp superb lawa & kemas!

eda_ej on August 09, 2012 4:52 PM said...

Nens~gamba atas tu mil yang buat.. hehheh..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez