Powered by Blogger.

Thursday, August 9, 2012

Mael Lambung Vs Mata Lalat..





Sepetang mengadap Mael Lambung.. 

Sesambil tu tangan tak diam menyiapkan mata lalat di heler baju raya..

Huhuhu.. baru siap baju hasnaa.. baju ibu die belom lagi.. 

Patot la orang hantar baju nak mintak jait karipap ataupon mata lalat tu mahal..

Boleh sakit pinggang dan tengkok.. silap haribulan jari pon boleh tercucuk jarum..

Pada yang teringin nak buat mata lalat tapi tak reti macam den ni, boleh la klik ke blog Mazris Batrisya.. ade tutorial yang mudah untuk difahami..

Huhhh.. anak2 pon dah bangun tidur.. kene la sambung buat mata lalat lain kali pulak..








4 juta comments on "Mael Lambung Vs Mata Lalat.."

Nini D.. on August 10, 2012 8:55 AM said...

boleh jugak ko concentrate menjahit sambil tengok cerita..

LYAfrina on August 10, 2012 10:37 AM said...

hehe..ingtkan apa mata lalat.. kalo kat sini pgil tikam leher...

~najwa~ on August 12, 2012 10:42 AM said...

adoii...kalau anak dah bangun, kita yg pening lalat..ehehe.

mesti si kecik sibuk nak kacau alat jahitan kalau dia bangun,kan.....

Nens Collection on August 13, 2012 4:20 PM said...

comel..melaram dgn mata lalat la tahun ni ye..;)

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez