Powered by Blogger.

Friday, March 6, 2015

Hilang 20kg Selepas Besalin.. Betul ke ni???


Wanita dan mengandung memang bagai aur dengan tebing.. bile mengandung antara risiko yang akan dapat adalah kegemukan.. Kalau gemuk semasa mengandung orang tak heran sangat.. sebab orang mengandung memang akan naik berat badan.. walau tak banyak mesti akan naik juge skit kan..



Tetapi macam mane pulak kalau dah lepas basalin pon berat badan tak turun2.. Lagi bertambah tekanan apabila seluar jeans sebelum mengandung dulu nak cuba pakai tapi dah tak muat.. Butang seluar jeans tu pulak skit lagi nak tecabut kalau terus pakai.. lebih menambah tekanan bile kite dah kurangkan makan tapi tak juge kurus2.. apa kita nak buat??

Jom kite tengok apa rahsia Puan Salwa Saleh ni sampai boleh turun berat badan 20kg.. 



Wahhhh.. clap clap clapppp... rase nak ajak kawan2 semua tepuk tangan bersama2 sebab nak raikan Puan Salwa Saleh ni punye kejayaan dapat turun sampai 20kg selepas besalin.. bukan senang tau nak turun sampai 20kg.. dah macam seekor kambing keluar dari badan.. hebat la.. 

Set yang Puan Salwa ambil cuma  Set Breastfeed, Set berpantang, Set Slimming dan Set kecantikan.. sesuai sangat lah kalau sesiapa yang sedang mengandung atau pon yang masih dalam pantang nak amek set2 yang macam Puan Salwa amek ni kan.. 

Tapi jangan dilupa pesanan Puan Salwa yang beliau juga masih fully breastfeed anak beliau, pengambilan air yang banyak, menjaga kalori dalam pengambilan makanan dan pastikan setiap hari mendapat nutrisi dan makanan yang seimbang..

Serius saya masih teruja dengan Shaklee Effect Puan Salwa.. saya harap kawan2 juge merasai keterujaan saya ni.. jom korang kite same2 kuruskan badan untuk kesihatan yang lebih baik pada masa akan datang..



0 juta comments on "Hilang 20kg Selepas Besalin.. Betul ke ni???"

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez