Powered by Blogger.

Monday, March 2, 2015

Bebas Denggi Dengan Shaklee..


Demam denggi kian menular sekarang ni. Lebih dahsyat, virus denggi makin bermutasi sampai pakar perubatan pun pening nak kawal.


Saya ada lagi satu video yang sangat berguna untuk meraka yang belum kene, tengah kena dan lepas kene demam denggi.. kesian sangat kat kawan2 atau pon ahli keluarga yang menderita demam denggi ni.. asek kene cucuk je check darah.. kesian derang kan.. jom kite tengok video Cik Siti Sarah yang cantek ni.. mesti beliau ade petua untuk demam denggi ni.. 





haaa.. dah tengok kan ape yang Cik SIti Sarah ni bagi tau.. kalau nak elakkan lebih baik bertindak dari awal..

Apa yang dapat disimpulkan pengambilan Performance Drink kerana ia salah satu produk yang tinggi kandungan iron dan membantu mengekalkan cecair dalam badan hilang  dapat membantu mengurangkan hidrasi..

Vitamin C juga dapat bantu tingkatkan sistem imunisasi badan dan meningkatkan sel darah putih untuk membunuh bakteria dalam badan agar virus denggi dapat dielakkan daripada simptom virus denggi menjadi lebih teruk..

Nutriferon juge amat penting kerana ia adalah sumber interferon iaitu membantu untuk memberi signal kepada sel darah putih kita bekerja membunuh virus denggi dalam badan dan menentang simptom2 denggi yang semakin menular dalam badan..

ESP juga sangat baik diambil sebagai sumber pemberi balik tenaga dan untuk menyimpan kembali vitamin, sumber mineral dan cecair dalam badan yang hilang semasa berlakunya demam denggi..

Apa yang dapat kita pelajari dari video Cik Siti Sarah yang tantek ni, semua keempat2 produk ini sangat membantu sistem dalam badan bagi meningkatkan cecair dalam badan boleh dikekalkan agar hidrasi tidak berlaku.. bertindak cepat sebelom terlambat..



0 juta comments on "Bebas Denggi Dengan Shaklee.."

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez