Powered by Blogger.

Thursday, September 6, 2018

Hari Pertandingan Kawad..


Dapat gambar ni dari cikgu kelas abang harith tadi.. Seronoknya anak-anak dapat join pertandingan kawad.. terkenang pula zaman omak berkawad dulu.. cuma omak bukan la masuk PBSM.. Omak dulu pengakap.. hehehe.. caye tak??

Terima kasih banyak la kat Cikgu Aslili sebab sudi share gambar.. ingat tadi nak pegi sekolah dah nak tengok pertandingan kawad.. tapi macam segan la pulak omak.. kang mak pak orang lain tak de beria datang tapi omak sorang je datang..

Soronok dapat tengok gambar-gambar ni.. walau tak banyak tapi dapat juga buat simpan memori.. ni pengalaman pertama abang harith join pertandingan.. mungkin lepas ni akan dapat banyak lagi pengalaman dan asah lagi skill berkawad tu..

Masa lepas balik sekolah tadi punyalah semangat die tunjuk hadiah.. ingatkan dapat juara.. rupanya dapat no 4 dari 5 pasukan.. yang no 1 pengakap.. huhuhu
.

Tak pe la abang, buat pengalaman.. mana tahu tahun lepan dapat juara pulakkan.. mana tahu tahun depan abang masuk pengakap juga macam ibu dulu.. nanti boleh ibu ajar ikatan.. hahaha.. ntah ingat ntah idak segala mak nenek ikatan pengakap zaman sekolah dulu.. 

Dan seluar tu jangan cite la, memang kotor.. malam ni omak rendam.. esok la baru nak menyental.. tu la orang kata 'biar terkena kotoran demi pengalaman..' hahahha.. pengaruh tv kan..

Dah la jom tido.. esok nak bangun pagi.. k bai..

0 juta comments on "Hari Pertandingan Kawad.."

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez