Powered by Blogger.

Wednesday, April 30, 2014

Memoir dan Ooops! Bukan Kerana Aku Tak Cinta..




Ye aku pon dah tejebak ngan cite ni.. walau kat rumah tak de astrok tapi boleh juge marathon sampai habis.. adussss.. berhantu betul cite ni..

disebabkan malam tadi dan malam semalam ade MEMOIR ngan OOOPS! makanya harus la google pagi tadi.. 

So sape2 yang terlepas tapi nak tengok online boleh la klik kat SINI.. kalau nak tengok dari episode satu sampai habis pon ade.. mari la ramai2 tengok.. hehehhe..



2 juta comments on "Memoir dan Ooops! Bukan Kerana Aku Tak Cinta.."

Ida Reen on May 02, 2014 8:43 AM said...

kat astro mustika n bella cam hehari pulak dia ulang memoir ngan opss nih. adeh. tu nyampah ngan astro ni. kalau dia dpt ulang.. abis la hehari dia ulang.. pfttt...

Eda Ejai on May 02, 2014 9:20 AM said...

hahhaa.. seb baik tak de astro.. tgk online saje la..

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez