Powered by Blogger.

Saturday, April 17, 2010

Achik Spin Meninggal Dunia..


Achik Spin telah meninggal dunia dalam sebuah kemalangan berhampiran Perhentian Nilai, PLUS pada jam 7 malam tadi (17 April 2010). Achik yang menumpang kereta sahabatnya menaiki Toyota Estima dikatakan terbabas dan melanggar sign board lebuhraya. Arwah tersepit di dalam kereta yang terbakar. Nasib menyebelahi kawannya yang sempat merangkak keluar dari kereta. Al-Fatihah untuk Allahyarham.

Ada cite skit nak share kat anda2 yang membace ni.. dulu mase saya form 6 kawan2 panggil saya achik.. pas abes form 6 saya sambung study kat politeknik plak.. memule tu amik course IT.. pas tu mintak tuka course Letrik.. mase kat IT budak2 baru kene la join orientasi yang jabatan anjurkan.. kami kene wat group n kenalkan diri sorang2.. bile sampai turn, saya pon kenalkan la diri.. "name saya bla bla bla.. saya dari skolah bla bla bla.. kawan2 panggil saya ACHIK.." tiba2 ade sorang budak laki dalam group saya mencelah "saya NANA!!" hahahha.. satu group saya tu dok gelak.. tu je la yang mengingatkan saya ngan arwah Achik Spin tu.. semoga rohnya bersama dengan roh orang2 yang beriman.. amin..

1 juta comments on "Achik Spin Meninggal Dunia.."

Nini D.. on April 18, 2010 11:07 AM said...

moga dia ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..Amin

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez